woensdag 20 juli 2016

update

Druk bezig met het laatste stukje gang. Geen kozijn, vloer of plafond recht en holle en bolle muren maken het soms tot een uitdaging maar het is bijna klaar. De honden moesten dus veel binnen. De pups superbraaf 4 uur in de ren. Buiten weinig gedaan al heb ik toch even tussendoor wat moestuintjes geoogst. Sla en andijvie maar ook prachtige courgettes.
En de eerste wortels. Die zien er maf uit maar goed als ze maar smaken toch. Verder de eerste uien (gekregen pootuien van mijn broer) geoogst en mijn moeder heeft weer snijmoes afgesneden om te blancheren en in te vriezen.
Vandaag even pauze genomen wat betreft het afwerken van de gang. Niet stilgezeten want mijn buurmeisje kwam me helpen door mijn ramen te lappen, iets wat mij niet lukt en hard nodig was. Ik kon eindelijk bij mijn wasmanden dus even flink opgeruimd. Verder was het te warm om iets te doen. Speelbadje is met Spanjaarden nooit een succes maar de Bulgaren hadden er een paar minuten lol van.
De eerste berichten van Elizabeth nu Maya zijn trouwens goed. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten