zondag 24 juli 2016

Emil en Toy

Vandaag weer wat fotos gemaakt van Emil en Toy. Het zijn zulke heerlijke mannekes.
Toy huppelde al aardig mee aan de lijn maar vanochtend dacht ik in alle rust te oefenen maar de ene na de andere grote auto kwam voorbij rammelen, liefst met aanhangers en ook nog blaffende buurhonden en inene wist Toy het niet meer. Filmpje maken met mijn handen vol lukt gewoon ook zo slecht. Maar goed het is toch iets. Ook thuisgekomen nog even van slag. Typisch voor de leeftijd kunnen ze ook soms even angstfases doorgaan en als je precies op zo een moment de lijn gaat oefenen werkt het niet. Daarom met Emil maar even niet geoefend, ook omdat ik merk dat ik er zelf dan even de rust niet voor heb om de honden te helpen en Emil vindt de lijn echt nog wat spannend. Grappig want zijn zusjes boemelden alledrie zo mee. Maar broertje Emil is een wat gevoelige zieltje of het is de fase waar hij net in zit. Ik verwacht echter dat hij het in enkele dagen bij baasjes onder de knie heeft hoor. Het is niet zoals bij Nicko die echt paniek had van de lijn of plat ging liggen. Emil vindt het gewoon wat gek en bijt wat op de lijn en verkeer is nog spannend en dan merk je dat hij nog niet geleerd heeft om steun bij je te zoeken. Maar Emil is wel heel mensgericht dus dat pikt hij snel genoeg op. Onbegrijpelijk nog steeds geen enkele reactie voor dit knuffelventje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten