zaterdag 25 juni 2016

zeer grote verrassing

Mijn camera was overleden na intensief gebruik en dat betekent geen goede filmpjes meer kunnen maken van de opvanghonden.
Vandaag kreeg ik van mijn broer en schoonzus een kado. Ik dacht een grote doos chocolade te krijgen maar nee de verrassing was heel groot toen het een cameraatje bleek. Dus ik kan uiteraard foto's maken zoals hier van mijn vader.

maar belangrijker is ook weer filmpjes! Al werkt woelwater Nicko niet echt mee en moet ik zelf nog wennen aan hoe de camera goed vast te houden maar ik ga flink oefenen dan komt het goed.

Wat een verrassing. Ik voel me helemaal jarig!Zelfs de zweefvlieg is scherp!
Bedankt voor de grote verrassing Jeroen en Wendelijn!!!! Ik voel me zo verwend. Wat leuk als je iets totaal niet verwacht. Hopelijk kan ik weer veel leuke foto's en filmpjes op het blog publiceren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten