dinsdag 14 juni 2016

Blijven duimen voor mandjes

Doordat de andere opvang door diverse overmacht omstandigheden zijn weggevallen is het toch aan mij om geschikte mandjes voor deze schatten te vinden vanuit hier.
Verdrietig genoeg vandaag niet kunnen helpen met een noodopvang vraag voor een Nederlandse hond die niet naar een doorsnee asiel zal kunnen maar geobserveerd moet worden ivm pijn en onzeker gedrag. Aangezien zelfs pupje Dylan niet vlot geplaatst is, maak ik me al ongerust genoeg of ik deze zomer wel kan doorstromen. Maar de advertenties en blog wordt super bekeken dus ik blijf het maar positief inzien. 1 geschikte reactie per hond is immers voldoende.Hoewel ik het idee heb opvanghonden nu weinig te leren, zijn er toch kleine dingen die voldoening geven zoals Oliver die nu wel even alleen thuis kan zijn en wiens vacht steeds mooier wordt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten