woensdag 29 juni 2016

Kunnen jullie het nog bijbenen?

Al een week lang geniet ik van hartverwarmende berichtjes over Mathew. Wat is hij toch met zijn kontje in de boter gevallen. Mensen die hem begrijpen en knap vinden om wat hij al geleerd heeft en kan en trots zijn op wat hij er bij heeft geleerd bij hen. Vandaag is zijn proeftijd om en ja hoor Mathew heeft zijn gouden mandje gevonden. Ze kunnen hun Spaanse vriendje niet meer missen. Wat ben ik blij voor dit speciale manneke.
Dan vandaag bezoek voor Whisky. De achternaam van de werkgever kwam me niet onbekend voor maar niet gerealiseerd dat het familie was van iemand die ik kende. Whisky mocht inderdaad mee maar ze hadden indertijd Oliver gezien en waren weg van hem en zo op mijn blog gekomen en op Whisky gereageerd die door een werknemer geadopteerd is. Maar ja de vraag of ze Oliver toch ook even mochten zien..... Oliver wierp zich direct net als Whisky bij iedereen in de armen en zag het helemaal zitten. En tja toen heeft de werkgever Oliver geadopteerd dus beide heren zijn vandaag de deur uit gehuppeld. Ze kunnen het goed samen vinden dus die gaan veel lol maken samen. Wel een week op proef dus duimen maar dat ze allebei een gouden plekje hebben gevonden. Ze moeten beiden nog veel leren en in hun enthousiasme gestuurd worden maar hebben een super knuffelig lief karakter. Roxi kijkt ook uit naar een baasje. Ze heeft een leuke reactie. Zou het eindelijk goed komen voor haar?
Ook voor Kei een leuke reactie dus ik wacht vol spanning op mail terug. 

1 opmerking:

  1. Allemaal goed nieuws !!!!
    Ik hoop dat Roxi eindelijk een keer geluk heeft !

    BeantwoordenVerwijderen