maandag 16 november 2015

Rust zacht Kwiebus!

Kwiebus, samen met Yola kwam hij hier in juli 2014 in opvang en wat was ik gek op de lieve oude man. Een geweldige hond die ik nog vele jaren van geluk gunde. Ze werden na een maand opvang samen geadopteerd door fantastische mensen.
Kwiebus heeft helaas er maar iets meer dan een jaar van mogen genieten. Een tumor zorgde voor verlamming van zijn achterhand en ze hebben hem laten inslapen.
Ze omschreven hem als: Onze geweldig lieve zachtaardige, beschermende, dankbare, onverstoorbare, vrolijke, altijd zin-aan-eten-hebbende lobbes.

Rust zacht lieve Kwiebus. Ik ben dankbaar dat ik je gekend hebt en ik weet hoe je genoten hebt van je pensioenjaar bij Mart en Ja-Gré. Yola zal het ongetwijfeld net als haar baasjes moeilijk hebben maar is gelukkig in haar inmiddels vertrouwde omgeving vol liefde.

1 opmerking:

  1. Ach, die lieve Kwiebus. Hij heeft dus nog veel liefde kunnen verspreiden. Sterkte voor de baasjes en Yola.

    BeantwoordenVerwijderen