donderdag 6 augustus 2015

welkom Tjommie

Tjommie heb ik hem genoemd wat maatje betekent. Dat was hij ook voor zijn gezin. Maar van bezoek moest hij steeds minder hebben en ze konden dit helaas niet sturen en daarom is hij hier gekomen om een plekje met minder aanloop en wat hondenervaring voor hem te zoeken.
Naar mij direct vriendelijk en toen de baasjes weg waren ging ik stukje lopen en had ik een vrolijk en gezellig hondje aan de lijn die meteen een band met je opbouwt.
Kennismaking met de roedel vond hij erg spannend. Niet echt ideaal een hondje erbij maar in de kennelopvang is grote herplaatser Jayden in juli opgenomen omdat hij hier niet terug kon en ik help weer met dit kleintje voor wie daar thans geen plaats was. Echter het kon niet tot half augustus wachten vanwege vakantie van het gezin. Dan zou dit manneke vandaag eerst nog onnodig tot eind augustus in een pension moeten om dan alsnog weggebracht te worden voor herplaatsing. Dat is verwarrend voor het hondje en nodeloos duur voor de adoptanten die hem trouwens nog wel gister prachtig hebben laten trimmen. Het is verder een makkelijk hondje die ook goed alleen kan zijn dus hopelijk vinden we snel een huisje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten