woensdag 12 augustus 2015

rustig aan

Door de overbelasting helaas een terugkerende slijmbeursontsteking schouder nu even flink pittig waardoor ik mijn arm al een week niet kan gebruiken. Daarom weinig foto's. Gelukkig hulp van mijn ouders. Meteen kunnen zien hoe Tjommie op bezoek reageert maar hij vond mijn klussende vader saai en ging lekker spontaan op schoot bij mijn moeder zitten dus hier geen bezoek opvretende Tjommie. Met bezoekende kinderen zal ik uiteraard geen risico nemen maar hij lijkt zich hier stabiel en vrolijk te gedragen. In een roedel reageren ze toch vaak anders. Dus misschien toch overwegen Tjommie bij een andere hond te plaatsen. Al kan hij zich ook prima zelf vermaken.
Wandelen lukt nu ook niet goed maar ik moest hondenvoer halen want dat was op dus lekker even met Bullit het bos daar door. Lijn aan heupband zodat ik enkel stok vast hoefde te houden. Kort rondje maar heeft ze toch even op een leuke plek weer kunnen snuffelen. Gister gelukkig met mijn ouders 5 kwartier gewandeld. Want hoewel oud kan ze lange wandelingen prima aan.
Baasjes zijn op weg naar huis dus Bullit haar vakantie hier is ook bijna voorbij.Volgens mij heeft ze het wel naar haar zin gehad.

2 opmerkingen:

  1. Da's niet zo fijn, slijmbeursontsteking. Beterschap.
    Wat fijn dat je ouders bijspringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maureen,

    Vooral even kalm aan hoor en goed op jezelf passen,met zo'n ontsteking valt niet te spotten.
    Het is ook wel een beetje heftig geweest met zoveel opvanghonden,hopelijk kun je het nu even rustig aan doen.

    Beterschap gewenst vanuit Hongarije,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen