zaterdag 13 april 2013

duimen voor Droopy

Terwijl ik wachtte op het bezoek voor Django had ik mijn pc aangezet. Meteen was ik afgeleid want in ene was er een reactie voor Droopy......

Nadat ik Django had uitgezwaaid keek ik weer en het blijkt dat zijn stukje dit weekend al in de Telegraaf is verschenen en hopla bij elkaar gewoon 4 reacties. Dat is ongekend. Ik weet gewoon niet waar te beginnen met antwoorden. Ik vermoed dat mensen net zo hard weer af zullen vallen. Gewoon omdat het niet geschikt is of omdat hij gewoon te duur is in zijn maandelijkse kosten. Je zult gewoon ook altijd een reserverpotje moeten hebben voor onverwachte medische kosten bij een dergelijk ouder hondje. Maar wat zou het geweldig zijn als door zo een advertentie Droopy nog een passend mandje kan vinden. Ik ben meteen op de fiets naar het dorp gereden en heb de Telegraaf gekocht. Echt geweldig dat zo een grote krant dit wil doen voor honden als Droopy.
Ik ga eerst rusten en dan uitgebreid antwoorden want het is toch wel een lange mail die je dan moet sturen met heel veel informatie. Ik ben wel zoet voorlopig maar voor Droopy doe ik het heel graag. Duimen jullie mee dat er iemand deze grote lieverd nog een gouden pensioentje kan bieden?

3 opmerkingen:

  1. Ben wel heel erg benieuwd naar de afloop deze keer. Zou de droom uitkomen? Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik duim met je mee Maureen

    groetjes marianne Brink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vertrekken of blijven? Dilemmaatje he Droopy? We zien wel hoe het afloopt. Groetjes/pootje/aai van Wout.

    BeantwoordenVerwijderen