zondag 11 december 2011

heerlijk weer

Lekker weer vandaag, droog dus ik kon weer wat foto's maken.
Niet heel veel want het was wel erg koud.
Maar Bieke graaft zich wel warm op zoek naar muizen.
Milo
Richy lekker aan het snuffelen.
Smokie
Toch even de sloot uitproberen :)

Daarna nog driekwartier met Jonas langs de vaart gewandeld. Verkeer is iets waar hij nu helemaal niet meer op reageert. Jonas ging prompt ergens voor een huis poepen.... oeps... Maar ik heb poepzakjes bij me. De bewoners stonden voor het raam.... niet omdat ze boos waren hoor, ze kennen me wel, nee ze stonden me lekker uit te lachen..... het is op zo een moment ook even genant maar dat gebeurd gewoon met honden, zeker die heel lang in een asiel hebben gezeten en als je het netjes opruimt heeft niemand er verder last van. Tino heeft vandaag helaas geen lijntraining gehad. Maar een rustdagje kan soms wel eens goed zijn want dan kunnen dingen bezinken. Maar vanmiddag was er ook een keiharde knal dat de ramen gewoon rinkelden en dat soort gein moet ik niet hebben als ik net met een hond op straat loop. Ik hoop stiekem op baasjes die een beetje landelijk wonen en die tijd hebben om Tino alles te leren in een rustigere omgeving zonder knallen op de straat voor je huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten