dinsdag 15 maart 2011

hoe gaat het met.....berichtjes

Tender mocht onlangs met zijn baasjes mee op vakantie naar Ameland. Heen was de boot nog wat eng maar terug liep hij blij rond op de boot. Hij heeft zoveel geleerd het afgelopen half jaar. Hij is veel socialer en vrijer geworden met vreemde mensen en begint inmiddels met apporteren!
Wat ik erg leuk vond is dat ze schreven dat hij helemaal blij stond te kwispelen toen hij mijn stem herkende op een filmpje op het blog. Lief toch!
Mira nu Suzy heeft bij haar nieuwe bazen inmiddels los gelopen en dat ging super. Ze doet het goed en gaat heel relaxed met nieuwe dingen om.

Verder kreeg ik gisteravond telefoon uit Oostenrijk. Mijn allereerste opvanghondje Sammy woont daar en heeft het zo zalig. Na al die jaren is zijn vrouwtje nog zo dolgelukkig met hem en sleept hij haar door moeilijke periodes heen. Het eerste opvangertje is altijd zo bijzonder en als ze dan zo geweldig terecht komen dan geeft dat zo een boost om op te blijven vangen.

Verder weer heel veel foto's van Jazzmin gehad maar helaas lukt het me dit keer niet ze te downloaden of een link te zetten. Maar ze heeft het nog steeds naar haar zin met haar vriendjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten