woensdag 14 juli 2010

het is zo mooi geworden.....

De nieuwe vloer is er! Het is prachtig geworden. Marilyn geniet van de ruimte.
Leuk hoor het is nu echt 1 geheel geworden en voor mij erg fijn geen drempels meer.
Flint ontdekt dat de flos weer terug is uit de garage en dat telt voor hem.
Smokie vindt het prima, zijn plek bij de salontafel is er nog gewoon.
Jolly ziet meteen de mogelijkheden voor lekker spelen.
De vloer staat prachtig bij mijn mooie kast.
Trouwens de vloer kleurt ook mooi bij Flint :)
Lucky vindt het zoals verwacht helemaal niets. Hij houdt niet van veranderingen en bekijkt alles vanuit zijn veilige bench. De eerste die trouwens de boel bekeek was Granny die huppelend haar nieuwsgierigheid bevredigde en alle hoeken in een hoog tempo met verbazing maar ook met een soort pret leek te bekijken. Maar daarna was haar nieuwsgierigheid bevredigd en boeit het haar totaal niet meer en ligt ze nu lekker in de gang in het mandje.
Wat opvalt is dat veel van de honden zo op het zeil liggen; het voelt duidelijk heel prettig aan. Anders is een simpel kleed al prima.
Wat voor mij fijn is, is dat het nu allemaal goed schoon te houden zal zijn. Er moeten nog veel kasten weer terug ingeruimd maar ik maak van de gelegenheid een deugd en doe veel weg. En zorg dat wat terug komt ook terug te vinden zal zijn. Nette opgeruimde kasten. Er zaten nog spullen in kasten gepropt om uit te zoeken van de verhuizing van 6,5 jaar geleden!
Een frisse look en meteen met frisse blik door al mijn spullen. Moeten er wel zoveel kasten staan gewoon omdat ik ze heb? Gebruik ik die spullen tegenwoordig nog. Kan het niet ook boven opgeslagen of zelfs weg. Hopelijk houd ik dit vast. Verder heb ik gewoon in mijn stoel zitten te genieten van hoe mooi het is geworden. Ik ben er erg mee in mijn sas.

3 opmerkingen:

  1. Het is schitterend Maureen! Wat lijkt alles ineens anders hé? Zo ruim, mijn honden liggen ook het liefst zo op de vloer, zeker met deze hitte.

    Nogmaals gefeliciteerd, Mieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is erg mooi! Geniet ervan. Groetjes, Hanke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GAAF HOOR, veel plezier ermee en behalve mooi ook zooooooooo lekker voor de wafzz!!!
    Liefzz van onzz

    BeantwoordenVerwijderen