vrijdag 12 februari 2010

vrijdagwandeling

Vandaag wilde ik naar een bos om Poco een leuke afscheidswandeling te geven en om Pepper eens los te laten lopen. Maar rondje gereden maar kon gewoon door gladheid en sneeuw niet bij goede plekken komen en we eindigden maar hier achter in de landerijen. We waren niet de enige die niet wisten waar nog heen te gaan.......Een koppeltje zwanen dobberde rond het ook niet meer wetende...
Gelukkig had ik naast Poco en Pepper alleen Bieke bij me en niet de hele pak. Nu kon ik ze makkelijk voorbij de zwanen krijgen.
Poco die graag tuiniert vond het niet erg dat het geen bos was, heerlijk al die dode takken door te knagen. Het hield maar niet op :)
Pepper is nog herstellende van haar sterilisatie en deed het nog rustig aan, al trekt ze af en toe een sprintje.
Volgens mij hebben ze toch wel genoten.
Voor wat lekkers komt Pepper prima terug en gaat er zelfs netjes voor zitten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten