zaterdag 13 februari 2010

volgen jullie me nog

Hierboven een recente foto van Guus. Toen hij hier ruim 2 jaar geleden in opvang kwam gaf ik hem de naam Pluuster. Heidi vond dit echter geen naam.... ze vond het een Gijs. Maar ja hij heette al Pluuster en de adoptante heeft van Pluus later Guus gemaakt en zo is het een Guus geworden. En ik aan Heidi beloofd dat een volgende teddybeer Gijs zou gaan heten....
Ze moest ruim een jaar wachten maar april 2009 was het eindelijk zover en had ik een echte Gijs in opvang (die nu overigens Manu heet).
Vandaag kwam Curro aan voor opvang hier. Sprekend een kleine Gijs maar ja een Gijs die heb ik nu al gehad...
En een Curro had ik een jaar terug in opvang dat is het schatje hierboven.....
Nu heb ik een neef die Gijs heet. Zijn kleinere broer heet Bas. En daar Curro er uit ziet als de kleinere broer van Gijs heet deze pias hier in opvang nu Bas.

Zo een tien met een griffel voor wie dit heeft kunnen volgen. Ja mannen dit is nu echt vrouwenlogica!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten