woensdag 3 februari 2010

het houdt niet op

De titel slaat op de sneeuw die hier maar blijft komen en de gladheid die maakt dat we er maar niet lekker op uit kunnen naar bos en veld. Ik vond het prachtig maar nu ben ik het toch wel zat.
geen "honden in sneeuwfoto's" daarom die heb ik nu wel zat gemaakt, maar wel weer de amarylus... want het houdt niet op. Steel 1 (foto1) had dus 5 bloemen wat al best bijzonder is. Steel 2 (foto 2)dacht ik er ook 5 te tellen maar inmiddels ben ik verrast met zelfs een 6e bloemknop. Het enige jammere is dat beide stelen nu in bloei schieten en de bloemen elkaar in de weg zitten maar het is zo een prachtige bos bloemen op tafel en het is echt genieten. Vandaag ook zon erop al zag ik toch ook weer sneeuwwolken. Buiten is het spekglad en lag ik bijna weer dus het is echt oppassen. Net kwamen brandweer en ambalance weer langs; die hebben het ook zeer druk met al die ongevallen door de gladheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten