zaterdag 23 mei 2009

Adinda

Adinda staat op de website van ACE met foto's waar ze er redelijk goed nog op uit ziet op wat grote individuele plekken na. Maar toen haar maatjes Freek en Aika geadopteerd werden liet ze zich helemaal gaan en ging het snel achteruit met haar en beet ze zichzelf helemaal stuk.
Zo zag Aukje haar terug begin april:
Ze werd steeds kaler en hoe ze haar ook onderzochten ze konden niets vinden en dan is het moeilijk om haar goed te helpen. Dit is een andere foto hoe ze op gegeven moment in Spanje eruit zag.
Ze gaven niet op en uiteindelijk sloeg de behandeling toch aan maar omdat stress de grootste factor was, is ze, toen ze voldoende hersteld was om te reizen, hier in opvang gekomen om verder aan te sterken.
Hier zie je Adinda hoe ze eruit zag toen ze aankwam. Al stukken beter en deze vooruitgang gaat door en een week later zag ze er al zo uit:Verder deed ze de eerste week bijna niets anders dan slapen, al was ze buiten wel lekker vrolijk en actief. Inmiddels draait ze gewoon mee en geniet ze van het wandelen.

Hoe ze er inmiddels uit ziet kunnen jullie hier op het blog volgen
Adinda heeft ook al een adoptiebaasje en een toekomstig dalmatenmaatje die beiden vol ongeduld wachten tot ze voldoende hersteld is om definitief bij hen te mogen wonen.
Met dank aan Inge die Adinda op afstand sponsert en aan alle mensen die hebben meegewandeld en gul hebben gegeven bij de ACEsponserwandeling en zo Adinda haar behandelingen hebben helpen betalen. Adinda is een schat van een hond en verdient het om nog een fijn en onbezorgd leventje te krijgen hier in Nederland.

1 opmerking:

  1. Hallo Maureen, ik had al op de site gelezen dat je Adinda in de opvang hebt. Jeetje wat goed van je.
    Op de foto's zie ik dat je een goed afgerasterde plaats voor ze hebt.
    Echt je bent een lieve hondenmoeder!
    Als ik over mezelf vertel aan mensen die me nog niet kennen vertel ik ook altijd dat ik hondenmoeder ben.
    Het is zo fijn om die lieverds om me heen te hebben.
    Sammy is hier bij mij en geniet ontzettend.
    Het is een echt lieve boef, ze verdedigd haar botje erg goed!!
    Ik wens je veel succes Maureen.
    Hartelijke groet van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen