woensdag 14 februari 2024

verwend

In de middag kwamen de baasjes van Pokémon nog langs met mooie bedjes geschikt voor wat grotere oudere honden. Dus niet voor Freek die wel even er bij mocht. Verder nog even Valentijnskusjes van Pokémon gehad die verder blij was dat hij weer met zijn eigen baasjes mee naar huis mocht. 

Vanavond een salamander gered die door de bijkeuken liep. In navolging van de heikikker vanochtend was deze salamander ook al vroeg erbij door het zachte weer. 

Naast een zak handdoeken van mijn schoonzusje zondag, op maandag verwend met zak voer van de baasjes van Carla (Casata 2023) dus we boffen maar deze week. Verder had ik nog chocolade die ik in December had gekregen en ik vond dat ik vanwege Valentijnsdag wel even mocht snaaien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten