zaterdag 5 maart 2022

zonnige zaterdag maar nog erg verdrietig

​Gister heb ik Mamba een plekje in de boomgaard gegeven.Eerder afgelopen week had de hovenier het bestratingswerk al afgemaakt en het schuurtje die ik voor een deel in de garage al in elkaar had gezet en gebeitst op de plek gezet en verder afgeschroefd (dak en deuren) wat pas op de plaats zelf kon en wat mij ook niet lukte.Vandaag ondanks de vorst besloten het beitswerk verder af te maken zodat als het weer zou omslaan het schuurtje beschermd is. Er mag nog een extra laag op maar voor nu is het prima. Toen ik bezig was buiten, kwam de bezorger op de oprit want hij had een groot pakket. Het bleek een kado pakket uit Urk te zijn. Ondanks dat Jazzmin niet meer leeft krijg ik gewoon een super doos voor de opvanghonden hier. Veel al direct in gebruik genomen. Blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten