donderdag 3 maart 2022

rust zacht opa baas

Door verdrietige omstandigheden even geen berichten geplaatst.Heel wat honden hebben mijn vader voor de voeten gelopen tijdens het klussen hier.Naast Smokie zijn ook veel andere honden op Smokie dagje bij mijn ouders geweest.

Toen dat niet meer kon gingen mijn ouders regelmatig met honden hier in de buurt wandelen. En natuurlijk waren er de koekjes. Sereno moest de opa-baas al een poosje missen omdat deze afgelopen winter erg achteruit ging, maar van afstand leefde papa nog altijd mee met de Ranjaclub. In 1 van zijn laatste apps nog speciaal knuffels voor Sereno en bij mijn laatste bezoekje aan mijn vader ter afscheid hoorde ik dat hij gedroomd had over een heerlijke wandeling met Sereno. Op 21 februari is mijn vader op de prachtige leeftijd van 87 jaar rustig in zijn slaap overleden.Rust zacht Papa!

1 opmerking:

  1. Och Maureen, wat verdrietig en wat zal je hem missen. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen