donderdag 5 maart 2020

Rivka is gek op Bo-Ghy

Rivka is gek op Bo-Ghy en in huis vaak in zijn buurt te vinden. Buiten samen de oprit bewaken is ook leuk. Als ik in de avond voor de tv zit dan wil Rivka echter graag even op schoot en duwt helemaal haar kopje onder mijn arm en ligt dan tevreden als een schoothondje opgerold op mijn benen. Ook naar bezoek open en aanhankelijk. Enige is dat ze wel duidelijk podenco jacht instinct heeft en beter aan de lijn kan blijven. Maar voor actieve baasjes met veel tijd zo een zalig maatje. Het is helaas wel een hondje die lastiger scherp op de foto te zetten is door haar donkere kleur. Zeker in de winter. Ik wil zaterdag kijken of ik haar nog even mee kan nemen naar de speelochtend. Kan ze nog even heerlijk racen daar over het veld en haar energie een beetje kwijt raken. Maar eigen baasjes die van wandelen en knuffelen houden dat is natuurlijk nog veel fijner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten