dinsdag 3 maart 2020

kleine aanbidder

Bradley, altijd in voor een knuffel.
Goed voor mijn ego want mijn BFF kijkt vaak in aanbidding naar me op en daar heb je heus maar 1 oog voor nodig. Alweer 9 maanden hier in de opvang. Hij is zo leuk juist door zijn kapsones want zeg nou toch dat geeft hem toch zijn uitstraling. Ik zou hem niet anders willen. Wel zou ik hem dolgraag willen plaatsen want vanochtend ook weer was hij zo blij dat ik eindelijk weer eens een stukje met hem wilde gaan lopen dat ie van ongeduld zelf de omheining al over wilde springen/klimmen. De eis niet klimbare omheining is vermoedelijk een groot obstakel ondanks dat je het dievengilde toch ook mee buiten sluit en overal om die reden wordt aangeraden je schutting delen verticaal te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten