woensdag 3 mei 2017

nieuwe opvangertjes

Arme Linda. Zo heeft ze de bank voor zich alleen en zo moet ze die delen. Niet alleen met Chucky maar nog meer opvangers want er zijn alweer nieuwkomers.
Mamba weigert haar vensterbank te delen.Ja Dacia zit ook nog steeds in de vensterbank. Maar ze staat niet meer op de eettafel als ik aan het eten ben dus we gaan vooruit. Inmiddels zijn drie hondjes uit het asiel van Carmen aangekomen. Uit een andere kennel dan Dacia dus ze kenden elkaar niet.Fresia is het zusje van Franja. Veel kleiner maar de oogjes zijn hetzelfde. Wat een schatje zeg! Dan blij ei Constantin. Kennelmaatje van Fresia sinds 1 jaar. Nooit je kenneltje uit en Constantin vindt dat ie de schade moet inhalen. Hij is wat mollig maar volgens mij is dat er in een week afgerend. Wat een zonnig opgewekt manneke! Hij was zo makkelijk dat ik maar meteen ook gekeken heeft of hij aan de lijn wilde lopen. Na het eerst spannend te vinden liep hij al snel vrolijk mee.
Tot slot Riri. Wat vond ik het spannend. Je weet enkel sociaal en lief. En dat ze al 5 jaar in het asiel zit. Zou ze niet totaal ontreddert zijn? Nou nee. Wat een aanpassingsvermogen! Ik mocht haar wassen, haar oormerk verwijderen en het wondje uitspoelen met dettol. Ze is een knuffel en hoewel wat voorzichtiger in haar verkenningstocht in huis heeft ze inmiddels achter een gelukzalige Constantin aan de bank ontdekt. In haar eerste asiel jaar mocht ze wel af en toe vrij rondlopen en ze had dan ook geen moeite met het ruimtelijke van de tuin. Uiteraard zal het aan de lijn leren lopen nog een heel avontuur worden, maar wat doet ze het al goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten