zondag 10 april 2016

Cheeky

Cheeky zijn opvangvrouwtje is 4 dagen weg en daarom logeert hij hier enkele dagen. Ik kan maar niet begrijpen dat hij nog niet geadopteerd is. Hij is zachtaardig, knuffelig tot en met, sociaal met honden en mensen, kan alleen zijn (met andere honden), is al tuinzindelijk en loopt al een beetje mee aan de lijn. En dat voor een hond die in het asiel vanaf pup is opgegroeid en op leeftijd 1,5 jaar de wijde wereld is ingegaan. Wie Cheeky adopteert mag in zijn handen wrijven want hij is mooi van buiten en van binnen!
Ik ben maar even met de camera bezig geweest en heb hem in de advertenties gezet. Je weet maar nooit of iemand hier in de buurt hem spot en wil ontmoeten. Meteen ook maar een filmpje gemaakt. Het tegen je opstaan moet eigenlijk gewijzigd in 4 pootjes op de grond aanleren maar Cheeky is zo aandoenlijk dat ik automatisch steeds mijn armen om hem heen sla en knuffel. Ach liever gek op mensen en knuffels dan een hond die zijn vertrouwen in de mensen heeft verloren. Cheeky moet wel even wennen zo inene in een nieuwe grote roedel. Maar gelukkig zie ik ook ontspannen momenten bij hem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten