woensdag 8 mei 2024

Met Lydia op pad

Vandaag naar Assen naar de computerwinkel de pc weggebracht voor onderhoud. Ik kreeg al een maand steeds een melding en er moest wat vervangen maar niet zo duur. Echter bij verdere inspectie kwam eruit dat mijn pc toch echt aan vervanging toe is en de kans op eerdaags crashen groot is. Ik heb de pc al ruim 6 jaar en het was al een 2e hands dus op zich niet vreemd. Dus aan het einde dag de pc weer opgehaald zonder dat het verder gerepareerd is. Volgende week weer naar Assen en dan wordt alles op een nieuwe (2ehands) pc overgezet. Ik had Lydia mee genomen in de ochtend en we hebben daar nog langs het kanaal gewandeld. Geen konijntjes gezien vandaag maar volgens mij rook ze van alles. Ze is fit als een hoentje en liep regelmatig even de trapjes naar de visplekken af. Bijna terug bij auto maar even gefilmd omdat ze thuis ook trappen kan lopen en dat voor adoptanten mogelijk prettig is om te weten.

1 opmerking: