zondag 7 mei 2023

Sansa

Sansa is goed aan het inburgeren. Maar omdat ze hier gebleven is heb ik eigenlijk nooit iets met de vele filmpjes gedaan. Nu ik foto's aan het uitzoeken was toch ook maar 10 willekeurige filmpjes even snel samen geplakt tot een video. ​Zodat jullie kunnen zien hoe een vrolijk, speels en bruisend hondje ze is. Ze moet nog wel het nodige leren. Het is leuk dat ze mensen zo graag gedag zegt maar het is niet nodig dat je op het fietspad fietsers gedag gaat zeggen. Ze komt braaf voor een snoepje maar denkt dan als de fietser voorbij is soms nog van ohjee ik heb die gemist en wil er achter aan rennen om de fietser alsnog gedag te gaan zeggen. Ook is ze zo blij dat ze mee mag wandelen dat ze het uitgilt van vreugde en daarmee alle achterblijvers jaloers laat blaffen in huis. Ze is verre van perfect en niet altijd het beoogde hulpje met de opvanghonden, maar wel ondernemend, vrolijk en een heerlijk knuffeltje. Hopelijk leert ze op termijn dat even alleen thuis blijven heus geen ramp is en ik terug kom. Sansa hoort ze er inmiddels helemaal bij en ik voel me een bofkont dat ik haar vrouwtje mag zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten