zondag 7 mei 2023

Brown

Afgelopen donderdag was ik met Brown naar de dierenarts om de hechtingen te verwijderen. Ze liep jolig en vrolijk naar binnen en onderging het gepruts aan haar buik weer super braaf. De dag ervoor zei ik nog tegen Brown die haar kap af had gewerkt dat ze nog 1 dagje moest volhouden en dat als de dierenarts tevreden zou zijn dat de kap af mocht. Ai had ik dat maar niet beloofd. Dierenarts was heel tevreden maar omdat de hechtingsverwijderplekjes ook weer moeten genezen en ze zit met het tekort aan bloedplaatjes moet haar kap nog 5 dagen langer om. Dinsdag mag die af. Dat was niet de afspraak vond Brown. Valse belofte van mijn kant.....ze vindt daar dus wat van...... en ik ben nu dus bezig met ducktape en vindt meermaals op de dag de kap af want Brown vindt dat ze na 10 dagen braaf en meegaand de kap om gehad te hebben er nu wel klaar mee is 😏

Geen opmerkingen:

Een reactie posten