woensdag 2 februari 2022

Snoopy

Yep, goed gezien hij is er weer. Gisterochtend zag ik nog een leuke foto op de app, maar in de middag plots telefoon van de stichting dat Snoopy per direct weg moest omdat hij gebeten had. Dat zag ik niet aankomen gezien de positieve berichten. Gevraagd of het einde dag kon want had nog iemand voor klusofferte en wilde kunnen rusten maar baasje bleek al onderweg dus kon enkel snel Snoopy overnemen en in een benchje zetten, omdat de klusmeneer ook stond te wachten tot ik meekeek.​Wat er precies aan de hand was waarom ze geen geduld met hem hadden, dat weet ik niet goed. Merk wel dat Snoopy zijn stressemmertje was is overgelopen en hij is hier ook nog wat snel aangebrand is dus moet wat opletten dat Cebra dan niet gaat stoken. Rest roedel laat hem wel met rust en snappen dat het hem allemaal even te veel is en hij het even niet begrijpt. Kan helaas niet even lekker lang met hem wandelen omdat deze eerste twee weken van de maand er veel geklust weer wordt en er veel geregeld moet worden en dagritme een rommeltje is. Hopelijk slaapt hij de stress er weer lekker af. Hij is wel opgewekt en draait op zich weer verder gewoon mee. Hoewel bekend was dat als hij stress opbouwde dat hij kan uithalen was het voor mij hier niet een moeilijk hondje. Maar hij snakte zo naar een huisje als hond alleen. Ik was zo blij voor hem maar dan dus zo kort na adoptie onverwacht teruggebracht. Ik ben er gewoon nog verward van. Merk dat ik vandaag nog helemaal uit mijn doen ben en er weinig uit mijn handen komt. Het is zo sneu voor Snoopy. Ruim 6 jaar oud en de meeste tijd van je leven in asiel en in opvang doorgebracht wachtend op een eigen huisje. We gaan weer op zoek voor hem. De maand is dus wat minder goed begonnen maar hopelijk wordt de rest van de maand een positieve maand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten