zaterdag 2 oktober 2021

2e kans hond Lima: Please adopt me. I'm wonderfull!

​Lima zo een lieffie. Sinds mei echter in de war omdat Lia haar naam zo op de hare lijkt en ik nogal vaak de onopgevoede ondeugende Lia tot de orde moet roepen als ze bv weer in de moestuin zit. Ik dacht geen probleem want Lia plaatst wel heel snel en dan is het naamprobleem weer over. Maar inmiddels zijn beide honden gewoon langzitter in de opvang. Lima haar podenco oren staan maar weinig recht en zeker niet als ze weet dat ik naar haar kijk dus foto's maken met oren omhoog lukt moeilijk. Toch veel leuke foto's inene van Lima. En misschien zit er net die ene foto bij dat iemand denkt dit is toch wel een heel lief schatje en ik kan haar wel een fijn thuis bieden.

Want ook met oren laag zie je toch de lieve blik die boekdelen spreekt?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten