zaterdag 21 november 2020

Snowy geadopteerd

De eerste berichten van Gopher zijn goed. Toch was het vandaag moeilijk met het naderende afscheid van Snowy. Begin van de middag werd ze gehaald en ze was nog een uurtje met daglicht op haar nieuwe plekje; dat is fijn. Ze vindt het nog allemaal heel spannend.

Verder vandaag ook nog verdrietig nieuws dat Diana (adoptie 2018) is overleden. Een schattig lief poedelmeisje. Ze was een paar weken terug flink ziek geworden. Bleek ziekte van Addison te zijn en in eerste instantie leek ze goed op medicatie maar afgelopen week ging het snel bergafwaarts en hebben ze haar moeten laten gaan. Maar wat is het dan warm gevoel als je leest:" Is de liefste hond geweest die we ooit gehad hebben". Rust zacht Diana!Gelukkig werd mijn dag ook weer goed gemaakt door Hanke die langs kwam racen want ze had nog wat fleecekleedjes voor me. Ik verwachte oude kleedjes maar het zijn prachtige gloednieuwe kleedjes in vrolijke kleuren. Wat zal dat er gezellig uitzien!​Sint had er ook nog wat bijgestopt maar wat dat is zal ik pas 5 december weten. Maar ik heb nu al voorpret. Door de adoptanten van Snowy trouwens ook verwend met aardappels, winterpenen en uien van hun eigen oogst. Heerlijk.En gister ook troostchocolade voor mij en troostsnoepjes voor de achterblijvers van de baasjes van Gopher gehad. Uiteraard hoeven adoptanten dat allemaal niet te doen maar ik ben er wel blij verrast mee. Dus een verdrietige maar ook een blije dag vandaag. 

Veel geluk Snowy! Ik weet dat het spannend is maar hopelijk zie je over een paar dagen in dat het veel fijner is met alle aandacht dan hier in de grote roedel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten