donderdag 1 augustus 2019

Hoe gaat het met?

Notusme, 5 jaar geleden als 8 jaar oud hondje in opvang gekomen, nadat je al jaren onopvallend in het asiel zat. Nootje mag dan nu echt een senior zijn; hij zit nog vol levensvreugde!Berti werd 9 jaar geleden als jonge hond geadopteerd maar wordt nu ook langzaam een senioren hondje. Helaas is onlangs een kwaadaardig gezwel geconstateerd die niet geopereerd kan worden. Ze hopen dat Milo zoals hij al die jaren heet, het met medicatie en ondersteuning toch nog lang zal volhouden. Nog een senioren hondje. Jazzmin is onderhand 10 jaar bij haar vrouwtje! Ook foto's van recentere adopties, al heb ik deze foto's al een tijdje opgeslagen en kwam ik niet er aan toe ze op het blog te zetten. En deze foto van Rayo is juist zo geweldig. Ansichtkaart kwaliteit. De missende voorpoot zal pas in 2e instantie opvallen. Nala die het zo geweldig doet. Bijna had ik haar live weer gezien want ze hadden met haar willen langskomen maar ik zeg nu met Pirate en Bradley even alle gezelligheidsbezoek af tot deze 2 geplaatst zijn. Veel adoptanten in Drenthe op vakantie dus veel gemiste bezoekjes wat ik echt jammer vindt, maar het is helaas nu gewoon even niet handig en te stressvol.Nog een ansichtkaart foto van Nuca in de bloemetjes. En ik kreeg deze leuke foto van Moesa (Omusa 2016). Helaas ook bericht dat Snowy (adoptie 2015) herplaatst moet gaan worden. Ze gaan eerst kijken of het vanuit de thuissituatie kan in samenwerking met stichting Gaia Dogs waar Snowy onder valt. Snowy is heel geliefd maar mevrouw kan helaas niet meer voldoende aandacht aan de honden geven en het wordt haar teveel. Verdrietig nieuws natuurlijk.
Geen foto maar wel net telefoon uit Oostenrijk. Daar woont Sammy mijn eerste opvanghondje (2006). Zijn vrouwtje is nog steeds zielsgelukkig met hem. Dat maakt het weer zo mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten