vrijdag 28 juni 2019

Gorriona

Veel medeleven en vragen hoe het met Gorriona gaat. Dat is lief en fijn want het is echt zo een schatteke. Zoals ik in het filmpje aangeef is het niet zo dat je na een grote cluster van epilepsie aanvallen in een paar dagen herstelt bent. Dat duurt denk ik wel zo een 2 weken. En als je dan bedenkt dat ze in juni steeds binnen die periode de volgende cluster van aanvallen had is het niet moeilijk te bedenken dat ze nog niet als een blij ei rond rent. De Pexion medicatie gaf haar alle bijwerkingen die in de bijsluiter stonden maar ook de nieuwe medicatie Phenoral heeft zijn bijwerkingen. Het is voor mij moeilijk in te schatten wat nu van de aanvallen is en wat van de bijwerkingen van welk medicijn. We geven het maar tijd en rust en hopen op herstel. In april en mei was het zo een levendig blij meisje geworden en nu is ze dus nog heel rustig zoals jullie op het filmpje zien. Ook de hitte zal vermoeiend geweest zijn want ik zag de dag na de hitte hier de roedel ook erg veel slapen omdat ze door de hitte juist onrustiger waren geweest. Dus voor Gorriona een stapeling van allerlei oorzaken die maken dat ze nog wankel is en nog niet blij ronddanst en niet speelt. Ik heb goede hoop dat we haar kunnen helpen. Naast dit medicijn is er ook nog andere medicatie mogelijk wat ik indertijd met Smokie heb gegeven dus de mogelijkheden zijn nog niet uitgeput om haar kwaliteit van leven terug te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten