maandag 6 mei 2019

ik mis iets

Hoi ik ben Pirate en ik mis iets. Nee niet die poot. Wat ik mis is een eigen thuis en eigen baasje. Ooit had ik een baasje tot die me op een vreemde plek in een Spaans bergdorpje dumpte. Twee jaar wist ik op straat te overleven door mijn poot met wildklem maar zelf te amputeren want niemand die me om gaf. Toen zeiden ze dat ik naar Holland mocht en werd ik van de straat gehaald. Mijn poot werd verder geamputeerd zodat ik geen pijn meer had en ik mocht naar Nederland. Na 2 jaar straat zit ik nu in opvang in Nederland en dat is fijn. Maar net als op straat word ik niet echt gezien. Geen enkele serieuze aanvraag is er voor mij geweest. Maar Maureen geeft het niet op. Ze zegt dat de kracht van internet sterk is. En daarom doe ik mijn verhaal. Ik ben Pirate en ik zoek een baasje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten