donderdag 10 augustus 2017

drukke dag

Voor de honden vandaag geen leuke dag. Eerst was ik weg boodschappen doen en na thuiskomst moesten ze toch weer tot in de middag in de bench omdat mijn vader bezig was een deur te vervangen. Een jaar geleden is de gangmuur prachtig gemaakt maar de gangdeuren bleven een doorn in het oog. Vooral die van de bijkeuken die door Smokie na epilepsie aanvallen gesloopt was en waar de nodige opvangers hun tandjes of nagels bovenop gezet hadden en die maar niet op te knappen was. Smokie is al 5 jaar geleden overleden dus hoog tijd om daar wat aan te doen maar financieel kon het steeds niet. Echter ik kon onverwacht eenzelfde type deur 2e hands krijgen die door de mensen heel lief naar mijn huis gebracht werd. Helaas natuurlijk past alles net weer niet dus het was niet een kwestie van even de deur er in hangen. Dus mijn vader is al twee dagen druk aan het klussen maar vanmiddag om 2 uur lukte het dan uiteindelijk en hing de deur erin. Alles opruimen en zuigen en net toen mijn vader weg was en ik de honden los liet kwam er onverwacht bezoek dus moesten de honden weer even naar binnen. Maar het was wel leuk bezoek want de mensen van Papaya nu Ursa kwamen langs. Of Ursa mij echt herinnerde weet ik niet maar ze was wel heel open en knuffelig en het was heerlijk om haar te zien. Ze overwegen in de toekomst een maatje erbij te adopteren...... Dat zou geweldig zijn! Daarna ben ik gaan rusten dus alweer saai voor de honden.
 Dan tussen alle bedrijven door druk met een reactie voor Dacia. Het lijkt een gouden mandje te kunnen worden. Ze hoort er zo bij en wat zal ik haar missen maar tegelijk zo geweldig als je leest hoe enthousiast mensen zijn en hoe gewenst ze nu al is ondanks dat je eerlijk verteld dat het niet echt een welopgevoed hondje is. Inmiddels bericht dat de intake goed is en er morgen huisbezoek is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten