zondag 6 mei 2012

RC zondagwandeling

 Vandaag gezellig met Anne-Marie gewandeld. Zij is vrijwilligster voor Animal in Need. Daar heb ik thans geen opvanghondjes van.
Wel heb ik gisteravond 2 hondjes van ACE uit Spanje gekregen. Dat was onderhand ook al weer zo'n jaar geleden want de andere honden van ACE waren steeds herplaatsers. Het is leuk dan weer eens een hond direct uit Spanje te laten komen. Ondanks dat het nog vol zat ben ik blij dat ik deze 2 honden heb laten komen. Easy is een trouwe hond die het nodig heeft om ergens bij te horen. Febe liep in het asiel alleen maar met haar staart tussen de benen. En als je dan ziet hoe deze 2 schatten hier in een dagje opbloeien dat is geweldig.
Naast de Ranjaclubhondjes waren de nieuwelingen mee. Easy eerst met sleeplijn en later helemaal los. Toen hem weer even aangelijnd en Febe eerst met sleeplijn en later helemaal los en toen beide nieuwelingen los en dat ging prima. Verder was Zinnia mee; die is zo makkelijk. Het was erg gezellig om samen met Anne-Marie te wandelen. Jammer dat ze Smokie niet kon ontmoeten maar door haar hulp heb ik nu heel leuke foto's van Febe en Easy. 

1 opmerking: