vrijdag 4 september 2009

LUNA


vannacht is ze aangekomen. Onwennig zat ze in de woonkamer.

ze is zo lief en aanhankelijk

lekker geslapen in de bench naast mijn bed. om de volgende ochtend blij de dag te beginnen.

Een vrolijk meiske dat nu bijna drie jaar oud is en ook al heel haar leventje!!!! wacht op bazen die lange wandelingen met haar willen maken en haar geestelijk ook wat willen stimuleren en waar ze het liefst enig hond is en alle aandacht kan krijgen.

Ze draaide helemaal door in het asiel de laatste tijd. Ja wat wil je als energieke hond de hele dag in een hok van 2 bij 3 en 1 maal daags 10 minuten aangelijnd lopen.......

Nu is ze hier in opvang. ze vermaakt zich prima. Lekker rennen in de tuin en spelen met je vriendjes hier. Mee naast de fiets en zelfs los mee mogen rennen op veilige stukken.




en lekker mee naast de fiets en waar het veilig is zelfs los....

ik kom wel bij je terug hoor voor een knuffel en wat lekkers....


onbegrijpelijk dat men haar niet al jaren geleden geadopteerd heeft...

ze ligt hier nu tevreden naast mijn stoel te slapen. Ze is zindelijk en gedraagt zich voorbeeldig tot nu toe.
Ik ga mijn best doen leuke actieve bazen voor dit schatje te vinden. Ze verdiend dat zeker na al die jaren wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten