zaterdag 11 juli 2009

berichtje over Goya en Lucky


Hallo Allemaal
Ik sta er ZELF versteld van: vandaag (6 Juli) is het precies 2 weken terug dat Goya hier kwam. En tot mijn stomme verbazing (met mij wel een beetje als scheidsrechter) kruipen de 2 dames al voor de eerste keer een half uurtje bij elkaar in de (kast)mand deze avond.
Sterker nog (en daar ging het met de adoptie ook in hoofdzaak om) zie ik Lucky meer en meer opfleuren na de dood van Disney - een kleine 4 maand geleden al weer. Ik begin me al minder zorgen te maken over haar vereenzaming.
En Goya: die begint zich ook zichtbaar beter en beter thuis te voelen hier in huis en de band groeit voorspoedig met haar.
Ben benieuwd waar beide dames mij nog meer mee gaan verrassen in de (nabije) toekomst.
Groetjes, Wout

Geen opmerkingen:

Een reactie posten