maandag 5 augustus 2024

Langzitter van de week: Lydia

Langzitter van deze week is Lydia.Moedeloos worden zij en ik ervan. Reacties blijven uit. Ze is niet de langstzittende maar als je bedenkt dat ze in mei 23 gered werd en al 10 maanden in Nederland is en een hondje van de dag is door haar hartfalen had je juist zo gehoopt dat juist Lydia afgelopen jaar bij een eigen baasje had mogen doorbrengen ipv asiel en opvang. Dat ze niet alleen wil blijven en soms nog in huis kan plassen maakt het niet makkelijker erop dat begrijp ik. Een half jaar geleden schreef ik deze klaagzang en eigenlijk is er weinig verandert. 
Om moedeloos van te worden. Echter de bedoeling is langzitter van de week wat vrolijker en positiever te brengen en ik heb gelukkig de nodige malle foto's en capriolen van Lydia dus ik hoop dat jullie deze week mee genieten van Lydia haar koppie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten