maandag 26 augustus 2024

Juci

​Logeetje Juci is nog altijd niet overtuigd van mijn goede bedoelingen. In huis kan ze echt genieten van aaien en snaaien maar buiten en/of proberen met een mobiel foto's maken dat is nog altijd beangstigend. Verder neigt ze buiten nog steeds naar dezelfde hoek als vorige keer te trekken en daar te blijven zitten tot ik haar weer binnen haal. Gelukkig eet ze verder goed en is het maar voor een weekje dat ze het met mij moet uithouden. In de roedel verder een probleemloos hondje. Maar net als mijn eigen opvangers hier is Juci ook een langzitter in de opvang. Ondanks dat Juci niet zo groot is maakt haar wensenlijstje van rustige woonomgeving bij 1, liever 2 vrouwtjes en geen mannelijke baas en minimaal 1 hondenmaatje en een omheinde tuin het moeilijk voor dit complexe lieve oh zo trouwe maar oh zo eenkennige meisje. En hoe graag Debbie haar ook ziet, het is net als bij mijn opvangers niet de bedoeling dat ze blijft maar ergens een beter passend plekje vindt. Ook omdat Juci bang blijft van haar zonen voor wie het al 2 jaar een aardige uitdaging is om Juci als huisgenoot te hebben. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten