vrijdag 9 augustus 2024

Toon op bezoek

Terwijl Lydia onderweg was naar haar huisje in noord Friesland had ik afleiding van een bezoekje van Mieneke. Vroeger wandelde de Ranjaclub regelmatig samen met Mieneke haar roedel maar zowel mijn honden als haar honden zijn inmiddels overleden en de wandelplek al jaren niet meer voor loslopende honden. Verder kwam Mieneke wel helpen als er nieuwe honden kwamen maar ja dat was inmiddels ook al heel lang geleden. Inmiddels had ze een nieuwe hond geadopteerd en ze kwam vandaag met Toon en ik kon eindelijk kennismaken met Toon. Toon is heel sociaal met mensen en honden en een heerlijke knuffel. Darwin keek wel even op want een hond zijn formaat ziet hij nooit. Maar de heren konden verder prima met elkaar overweg. Pech voor Toon is wel dat Darwin niet speels is en ik verder geen speelmaatje had voor hem om kennis te maken. Brown vond hem okay maar voor spelen te groot. Freek speelt graag met andere honden maar moet aan vreemde honden wel eerst een paar dagen wennen dus die er verder niet bij gelaten. Wel van Zani en Brown wat leuke foto's en filmpjes kunnen maken die ik straks kan gebruiken als ik ze als langzitter van de week zet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten