zondag 8 september 2024

Rust zacht Tinka

En dan is het stil. Zo stil. Te stil.Mopperde ik aan het begin van de week nog als je blafte..... wat zou ik je nu graag horen.Het leek zo goed met je te gaan en dan inene lever en nierfalen zodanig dat er geen keuze meer was. Je bent heel rustig in mijn armen ingeslapen. Bij de dierenarts waar je altijd zo braaf was en nooit een kik gaf. Zo lief maar zoveel pech in je leventje. Toch hebben we de laatste 3 jaar hier samen genoten van het knuffelen en wandelen.Gister bracht ik je naar het crematorium. Jouw 2 favoriete knuffelpiepspeeltjes gingen mee zodat je nog wat vertrouwds van hier had. Net als je bij adoptie zou hebben meegekregen.Wat voel ik me verslagen. Je was pas 9 jaar oud en ik gunde je juist nog zeker 3 heerlijke jaren ergens bij een eigen baasje.​Rust zacht lieve Tinkie-Winkie.

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend verdrietig, sterkte Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg, heel veel sterkte gewenstđź’”

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat verdrietig! Heel veel sterkte lieve Maureen . Knuffels van Max & Frank.

    BeantwoordenVerwijderen