zondag 8 oktober 2023

Rebecca geadopteerd

​Ze moest dierendag nog even hier vieren maar vandaag is Rebecca vertrokken naar haar nieuwe thuis in Brabant. De eerste dagen zal ze het vast heel spannend vinden maar ze is zo gewenst en woont nu bij mensen met podenco ervaring en ze gaan rustig verder bouwen en zien haar potentie. Rebecca woont nu met 2 rustige honden samen. Eentje wel speels maar niet de drukke bende zoals hier. Rebecca sneeuwde hier onder in de grote roedel door de drukke honden en werd nog al eens letterlijk overheen gewalst en ik denk dat ze na gewenning in haar nieuwe roedeltje juist enorm verder kan gaan opbloeien. Ze heeft de laatste tijd alweer reuze stappen vooruit gemaakt. Vandaag echter voelde ze aan dat het anders was en vond het spannend. Het is voor mij ook altijd slikken want na een jaar hier ben ik natuurlijk ook aan haar gehecht en ze voelen dan ook wel aan mij aan dat er iets spannends te gebeuren staat. Maar ik ben blij dat Rebecca een gouden mandje heeft gevonden. Heel veel geluk Rebecca!

1 opmerking: