vrijdag 30 september 2022

morgen open Dag asiel de Nomadenhof te Sneek

​Dierendag lijkt niet echt te leven maar toch zijn we hoopvol en gaan er een aantal honden morgen vroeg vol goede moed naar de Open Dag. Duimen maar dat zich potentiele baasjes melden en dat de dag sowieso weer een positieve mond op mond reclame geeft voor Esperanza Hoop voor Honden en mensen de stichting blijven volgen en steunen.Hopelijk vallen er mensen voor BryanBrown 

Noah

 

Mandy

 

Zoe

en komen er sowieso passende mandjes binnenkort want het is zo stil met adopties.Ook voor de achterblijvers zoals Ravi die heel urgent is om een huisje te vinden.​Helaas bleek Rebecca welliswaar een lieffie maar erg van slag en moet ze wennen aan een nieuwe omgeving en is ze verlegen met vreemde mensen en niet de open knuffel die we dachten te laten komen voor de open dag. Dus zij blijft lekker thuis bij mij.Net als Smile. Ik hoop van harte dat het morgen in ieder geval weer een gezellig feestje wordt. Helaas is het fysiek voor mij gewoon te zwaar en kan ik er niet zelf heen. Dat vind ik echt zo vreselijk jammer. Zit natuurlijk standby voor vragen en hoop ook op reacties in de mail want ook mensen die niet naar de open dag gaan mogen natuurlijk reageren voor adoptie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten