woensdag 10 april 2019

nieuwe opvanghonden

Dirkje en Michiel waren in Spanje. Ze hebben de twee asielen in Padul en Fuentevaqueros bezocht en besprekingen gehad. En natuurlijk ook heel veel honden geobserveerd. Zoals Bradley. Hij zit er al een tijdje want een kleine middelmaat reu en vagebond uiterlijk en zijn ene oog dat is niet direct wat mensen aanspreekt. Hij is ook iets verlegen als hij je nog niet kent. Zowiezo zat Scooter er nog langer dus die eerst maar wat doet het zeer dat ik Bradley nog niet kan helpen. Hij staat wel op mijn lijstje hoor. En ik denk dat hij maar wat hoger op de lijst moet maar de honden voor de volgende 2 transporten staan al gepland en enkel bij goede doorstroming kan hij mogelijk in juni komen. Dat doet pijn. En hij is niet de enige die je liefst morgen zou helpen. Voor Dirkje en Michiel nog moeilijker want zij zagen ook de honden die we zelfs helemaal niet kunnen helpen en die misschien nooit weg komen. Dat is zwaar. Maar gelukkig kunnen we voor heel wat hondjes een verschil maken.
Vandaag kwamen Dirkje en Michiel hun hondjes Rafa en Kitty die hier logeerden weer ophalen en brachten ze de 4 nieuwe opvangers. Alle vier aanhankelijke hondjes.
Buurmeisje Eline kwam langs (de nieuwe honden reageerden goed op haar) en Pirate liet nog even zien hoe je moet graven. Daarna honden gaan voeren en rest roedel kennis maken en ook nog honden wassen.De deur stond open en Nuca ging na het wassen buiten rennen en toen ik met de schone Shelby buiten kwam zag ik dat ik Nuca opnieuw kon gaan wassen. Zucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten