dinsdag 4 maart 2014

we gaan maart 2014 positief beginnen

Natuurlijk wijs ik weer graag naar de link van http://www.beleefdelente.nl/

Ik heb de link van beleef de lente onder mijn favorieten gezet. U ook? 

De nagekomen reacties voor Sereno waren helaas niet geschikt. 1 persoon werkte full time en de andere reactie had mevrouw haar vader van 86 jaar in gedachten. Positief denkend ga ik er vanuit dat de volgende reactie voor hem voor iemand van 90 jaar is :)

Goede berichten van Tommie en Johnny gehad. Verder was het huisbezoek voor Beer positief en verheugen de adoptanten zich er erg op hem eind maart te ontmoeten. Voor zijn maatje Max is er nog geen geschikte reactie.
Tino voelt zich gelukkig hier goed thuis. Hij is blij en aanhankelijk en stuitert van enthousiasme als je de lijn pakt en gaat graag mee wandelen. Vanmiddag gaan we langs de dierenarts voor controle. Ze zal wel schrikken als ze hem zo dik terug ziet.
Rosita doet het goed. Heerlijk hoe je in slechts 1 week tijd haar vacht al ziet glanzen, haar voller ziet worden (ze eet lekker vers vleesvoeding mee en danst als je haar eten geeft) en hoe je haar met de dag jonger ziet worden. Gisteravond kreeg ik haar voor het eerst zover dat ze een speeltje pakte en ze gloeide van trots van alle complimentjes.
Rizas gaat ook goed vooruit. Ze is veel rustiger geworden. Haar lijngedrag vraagt nog wel veel aandacht. Voor de rest is het een puberpup dus tja dan kan het gebeuren dat je je slipper in de tuin terugvindt :)
Mijn ouders waren wandelen met Sereno en Raphael en ondertussen heb ik schoongemaakt. De andere honden konden gelukkig genieten van het lekkere zonnetje. Je hoort de vogels nu de lente fluiten. 

2 opmerkingen:

  1. Goed zo....je voelt het prima aan Maureen. Maar 90 is nog jong hoor - haha. Afijn: toch wel weer leuke dingen wat ik zo lees. En knuffel(beer) heeft zijn plekje. Aaitje/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We genieten mee van je avonturen! En die ""oudjes''
    voelen zich tegenwoordig nog jong genoeg voor een hond erbij hihi! Wat een schatjes allemaal, en wat leuk dat mevrouw ciwawa het goed doet! Groet,Meta

    BeantwoordenVerwijderen