donderdag 27 maart 2014

Max aan het ontbijt

Max heeft vanacht languit geslapen op het kleed voor mijn bed dat ook nog naar Beer ruikt. Ik had verder Pleun, die normaal in bench huiskamer slaapt, erbij en die leek de "quality time"ook te waarderen. Pleun is niet bang van Max en heeft lekker naast hem op het kleed geslapen wat Max volgens mij wel prettig vond. Ze zullen niet spelen maar gewoon samen liggen en af en toe neusje neusje. Gewoon het gezelschap van elkaar leken ze te waarderen.
Max heb ik vanochtend zijn eten in een brokjesbal gegeven. Degene met het grootste gat maar het was knap nadenken voor deze schrokker. Hij kan dan echt naar je toekomen van kun je het niet even in mijn bak overdoen maar uiteindelijk had hij het meeste er wel uit. En hij had er toch wel plezier in volgens mij.

Nu maar wachten op een eerste berichtje hoe de nacht was voor Beer als enig hond. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten