donderdag 13 maart 2014

Plien in het zonnetje

Gek hoor ik dacht het gaat storm lopen voor Plien maar op de advertenties komen nog geen reacties. Vandaag maar eens een bandana omgedaan voor een fotoshoot.

Ik zag al voor me dat de doek te leuk zou zijn om aan te zitten dus ik dacht ik pak een speeltje voor afleiding. Rizas vond het inderdaad een geweldige afleiding.
Dan maar met je vriendjes naar het veld.
Maar ja die bandana he...... als je al niet eens een halsband gewend was....
En Rizas was niet van plan haar schat af te geven :)
Dan maar opa Gizmo zijn balletje bij het tuinhuisje gepakt en dat had succes. Trots rende Plien zich een slag in de rondte samen met Pleun en RaphaelEindeloos werd er door gedanst en gerend en ze leken niet moe te worden.Maar eindelijk kan ik dan toch goed haar met bandana op de foto zetten :)

Afgelopen dagen in de tuin geoefend met het aan de lijn lopen. Van Pleun geleerd dat ik weer te snel wilde dus voor Plien gewoon lekker op de oprit gaan zitten. Prompt kwam er geen verkeer langs maar aan de overkant van de vaart was genoeg te zien voor Plien. Toen liep er een hond voorbij. Spannend maar je zag haar ook nieuwsgierig kijken toen de meneer met zijn aangelijnde hond doorliep. En ja hoor Plien liep 2 bomen mee en zocht steun ipv te vluchten als er auto's langs kwamen.Zowiezo heeft Plien van nature een sneller herstelvermogen dan de gevoelige Pleun die echt zwaar onder de indruk kan zijn en langer nodig heeft. Het is niet veel maar ik ben heel tevreden over Plien. Ze komt er wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten