dinsdag 18 maart 2014

afscheidswandeling Raphael

Vanochtend kwamen mijn ouders nog even een wandeling met de groten maken. Tino had zoiets van wandelen en grote hond...... dan ben ik present! Voor mijn ouders de laatste keer dat ze met Raphael konden lopen dus die mocht ook mee. Arme Sereno .... maar die vermaakte zich bij mij gelukkig ook prima.
5 kwartier gelopen en Tino kwam met een big smile terug. Moe maar tegelijk met een boost van energie omdat hij zo lekker in het bos had mogen snuffelen.
Toen mijn vader de auto open deed zat hij er al in. Meteen pootjes geven... wat een charmeur!
Nog even knuffelen met Raphael en hem het beste wensen voor zijn gouden mandje straks. 

1 opmerking:

  1. Heeeelllll fijn dat er nog wat extra aandacht is en zeker voor Raphael die gaat vertrekken. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen