vrijdag 7 maart 2014

nieuwelingen

Gaia Dogs is een nieuwe organisatie en die had me gevraagd of ik ergens een gekochte bench kon weghalen dan zou die vanavond gehaald. Want er werden namelijk 2 pupjes gebracht voor opvang.
Ik dacht meteen nog meer mee te geven maar helaas kon niet alles mee want het paste niet. Maar dat geeft niet dan gaat het een volgende keer weer naar een andere stichting want ze hebben het allemaal hard nodig.
De nieuwe pupjes zijn schattig. Ze heten Glamour en Ritzy maar ik denk dat ik ze andere namen ga geven. Ze zijn super lief en zachtaardig. Ze hebben een hele reis achter de rug en moeten bijkomen. Hopelijk slapen ze vannacht lekker en schijnt morgen de zon en kan ik mooie foto's maken. Wel nog even ze wassen en uitkammen dan zijn het echte beauties!
Dan duimen voor Raphael. Eindelijk heeft hij een leuke reactie. Ik hoop het zo dat het geschikt mag zijn. Spannend hoor.
 En morgen gaat Rosita kennis maken met spanjaardje Jippie. Hopelijk is de klik er. Blijft toch elke keer weer spannend.

1 opmerking:

  1. Heerlijk koppel ja - maak ze maar mooi Maureen en wie weet (al zijn er nog zoveel andere mandjes ook nodig he?) Duim me suf voor Raphael - die zit al zo lang (maar dan wel op een tijdelijk goeie plek bij jou). Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen