dinsdag 11 maart 2014

blije berichten

Leuke kaart uit Oostenrijk van bofkont Gossie die daar op vakantie is.
Verder genoten van het heerlijke lenteweer door met Raphael te fietsen. Hij is nog in afwachting van het huisbezoek.
In de tuin is het ook lente. De narcisjes op Bieke haar grafje bloeien.
Huis schoongemaakt en tussendoor genoten met de honden in de tuin.
Pleun is gereserveerd.
Haar baasjes hebben het bos tegenover hun huis dus daar hoeft ze alleen de straat over te steken, maar toch is het belangrijk dat Pleun al een beetje aan de lijn leert lopen opdat ze straks ook lekker met haar vrouwtje mee op stap mag als ze weggaan. Pleun liep in de tuin inmiddels goed mee maar de tuin uit vond ze vreselijk. En dan ook nog aan de overkant van de vaart auto's en vrachtwagens en zelfs langs de weg auto's. Ik voel me dan net een beul maar weet ook dat ze snel bijdraaien en vertrouwen krijgen en dan zo genieten van het wandelen. Pleun is nog zo ontzettend jong en ze zal vanzelf de wereld gaan ontdekken. De eerste stapjes zijn vandaag gezet. Filmen is niet ideaal want ik heb mijn handen al vol en kon nu minder steun geven aan Pleun dan ik wilde maar we blijven de komende dagen oefenen of mogelijk eens lekker in de zon op de oprit zitten om aan verkeer te wennen.
Tino zijn paspoortje is gevonden. Als ik het boekje hier binnen heb dan kan ik langs mijn dierenarts om de enting er bij te laten inschrijven en dan kunnen we een baasje zoeken. Hij is in ieder geval opgegeven voor baasje gezocht in de Telegraaf voor de krant van 19 april. Ver weg maar vorige keer zat hij hier ook best lang dus ik ben blij met het aanbod. Meest is het zelfs veel langer wachten; dit is relatief nog snel. Met Tino zijn vrouwtje gaat het minder goed maar hopelijk kan de dokter waar ze vandaag heen gaat haar helpen.
Rosita wordt zaterdagochtend gehaald. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten