woensdag 29 mei 2013

update Perla

Met Perla gaat het goed in de opvang. Zoals zo vaak zie ik een heel ander hondje dan de ex adoptanten kennelijk zagen. Perla slaapt al keurig in de bench naast mijn bed en hopelijk kan ze leren alleen te slapen en even alleen te blijven.
Voor zekerheid gisteravond nog check up bij dierenarts omdat volgens de oude informatie ze een snelle hartslag/ademhaling zou hebben maar omdat Perla hier lekker aan het ontstressen is, kon de dierenarts alleen maar constateren dat ze een normaal gezond hondje is. Goed gewicht en normale hartslag. Ze was rustig en lief bij de dierenarts.

Perla is gewoon een leuke pubermeid. Vrij rustig al vindt ze het ook leuk om even te spelen met Buddy of zichzelf met een flostouw te vermaken. Ik wou een foto maken van Perla met dit speeltje, leek me wel schattig als Perla die in de bek zou nemen en me aan zou kijken. Perla vond er echter niets aan en Whoopi ging er steeds mee vandoor :)
Perla mag buiten graag lekker rennen zoals elke jonge hond maar is verder niet een actief hondje als Buddy.
Het is een mooi meisje en we moeten gaan nadenken waar ze tot haar recht zal komen en nieuwe baasjes gaan zoeken waar ze verder kan opbloeien. Helaas is het weer somber en foto's maken van een zwarte hond valt dan tegen; de camera wil steeds flitsen, ook buiten. Maar op bovenstaande foto zie je wel dat ze een lief snoeteke heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten